entrenament

L’equip de professionals d’Impento entrenen als futurs protagonistes de les solucions TIC. I en aquest cas, disposa de dues línies principals d’actuació:

  • Serveis d’entrenament i suport als usuaris i gestors: call center de suport, servei de manteniment, accions d’entrenament, suport consultor, entrenadors personals o coacher, …
  • Serveis de formació on-line, off-line i presencials: projectes de disseny, elaboració de continguts i impartició d’accions de formació, especialitzades en: habilitats directives, management, gestió empresarial, solucions TIC i entrepreneurship.

Alguns exemples recents d’aquestes accions són:

  1. Planificació i gestió del temps..
  2. Noves tecnologies.
  3. Màrqueting Empresarial.
  4. Gestió económico-fiscal.
  5. Gestió comercial.
  6. Comerç exterior.
  7. Innovació i creativitat empresarial.
  8. Qualitat.
  9. Lideratge d’equips.
  10. Inglès bàsic / Anglès empresarial.
  11. Nous mercats: Xina.
  • Jornades d’entrenament en solucions TIC d’usuari com Google Adwords, WordPress, Moodle per a equips i departaments d’organitzacions.
  • Organització dels equips d’orientadors on-line per als programes d’informació i assessorament de CEOE i de CEPYME durant 2010.